Reklamationsret

Ting Til Dig yder 2 ås reklamationsret i henhold til købeloven omfattende mangler, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler skal meddeles Ting Til Dig indenfor rimelig tid efter, at fejlen eller manglen er opdaget eller burde være opdaget. Rimelig tid er 14 dage fra modtagelsen, med mindre andet er aftalt.

Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Ting Til Dig
v/ Lone Nørgaard
Trættevejen 22 A
4800 Nyk F
Email:

Bemærk at du ALTID skal kontakte os før du returnerer varer! på mail
Varereturnering foregår også til ovenstående adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.
Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Ting Til Dig har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto.